Themaconcert

Met vrijetijdspas:€ 8,00

Kaarten::
Taptoe, kerkplein 20, 8800 Rumbeke

Met ‘Spelen voor Goud’ mag u zich verwachten aan een avond vol muziek en sport.

Naar aanleiding van de Olympische Spelen die dit jaar in Parijs doorgaan hebben wij die avond een centrale gast op het podium.

Frederik Deburghgraeve, gouden medaille winnaar op de Olympische Spelen te Atlanta in 1996 neemt ons mee in zijn persoonlijke verhalen.

Herwig Reynaert, schrijver van intussen 2 boeken rond de Olympische Spelen laat Fredje honderduit vertellen over zijn kinderjaren, de ontelbare uren in het Spillebad, de anekdotes, … Kortom, alles wat je nog nooit hoorde en wat voorafging aan die Olympische prestatie.

De verhalen worden afgewisseld door de harmonische klanken die gespeeld worden door de K.H. Sint-Cecilia Rumbeke olv. Sara Markey. Een programma geïnspireerd op de Olympische Spelen maar ook een ode aan Fredje en zijn lievelingsmuziek!

Geen chloorgeur, maar wel een aangeklede zaal die ons doet mijmeren naar de tijden van het Spillebad! Dit alles op vrijdag 3 mei 2024 om 20u in O.C.A.R. te Rumbeke.

Mis die unieke gelegenheid niet, supporter mee en koop uw kaarten in voorverkoop bij Taptoe Rumbeke of informeer bij de muzikanten!