Wanneer

Waar
In de polyvalente zaal van OCAR – Kerkplein 29, 8800 Rumbeke

Voor wie
Het is een muziekvereniging waar zowel jong als oud zich kunnen vinden om hun muzikale talenten te ontwikkelen of om hun hobby als muzikant te beleven. Wij staan open voor al wie zich geroepen voelt om op de één of andere manier blaasmuziek te willen spelen. De grote leuze van deze harmonie is “In vriendschap en plezier muziek maken” op een goed en degelijk niveau.

Repetities

Sara Markey, geboren in 1992, vatte in 2010 haar hogere studies aan in het Conservatorium van Gent. Daar volgde ze lessen klarinet bij Eddy Vanoosthuyse, Frank Coryn en Danny Corstjens. In 2015 behaalde ze haar Masterdiploma klarinet en studeerde met grote onderscheiding als uitvoerend musicus af.

Momenteel geeft Sara MCV en groepsmusiceren aan de Stedelijke Academie voor Podiumkunsten Roeselare. Daarnaast wordt Sara regelmatig gevraagd als freelance musicus en is ze lid van het Ebano Quartet. Met dit klarinettenkwartet treedt ze zeer regelmatig op en verzorgt ze concerten van in de huiskamer tot in de grotere culturele centra.

De dirigeermicrobe kreeg Sara te pakken via haar vader. Hij was immers 31 jaar dirigent van deze harmonie.

New Year Proms 2023
Sara Markey

Dirigent

Wens je lid te worden?

Nieuwe muzikanten zijn altijd welkom!
Heb je een passie voor muziek, ben je al enkele jaren praktiserend muzikant en wens je deel uit te maken van een vereniging waar vriendschap en muziek centraal staan?
Woon gerust een proefrepetitie bij, wij verwelkomen je graag.
Neem contact op

Lid worden?